| English
 
اخبار اداره کل

اخبار جاری | آرشیو | جستجو

نظرات: 0 نظر نمایش: 203 مرتبه امتیاز 4   (Article Rating)
آگهي مناقصه شماره 6/97/103 انتخاب پیمانکار

آگهي  مناقصه شماره 6/97/103 انتخاب پیمانکار

1-    دستگاه مناقصه گزار: اداره كل ثبت اسناد و املاك استان اصفهان به نمایندگی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

2-    محل اجراي پروژه: استان اصفهان شهرستان گلپایگان و شهر کوهپایه

3-     موضوع پروژه:   پروژه احداث ساختمان  اداره ثبت اسنادواملاك شهرستان گلپایگان واداره ثبت اسناد واملاک کوهپایه

4-    كارفرما: اداره كل ثبت اسنادواملاك استان اصفهان

5-    مشاور: شرکت مهندسان مشاور رهاب طرح آپادانا

6- شرح مختصري از مشخصات و مقادير كار: اجرای کامل احداث ساختمان اداره ثبت اسناد واملاک گلپایگان شامل کارهای ابنیه ، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی  مطابق با نقشه ها بطور کامل و دفترچه  جزئيات اجرايي با اسكلت فلزي و سقف تیرچه بلوک در 1 طبقه و سيستم سرمايش كولر آبي و گرمايش شوفاژ با موتورخانه مرکزی با زيربناي 961  مترمربع در مجاورت ساختمان موجود،  همراه با دیوار کشی ومحوطه سازی به مساحت 3900  مترمربع. و اجرای کامل ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک کوهپایه شامل کارهای ابنیه ، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی  مطابق با نقشه ها بطور کامل و دفترچه  جزئيات اجرايي با اسكلت فلزي و سقف تیرچه بلوک در 1 طبقه و سيستم سرمايش كولر آبي و گرمايش شوفاژ با موتورخانه مرکزی با زيربناي 600مترمربع ،  همراه با دیوار کشی ومحوطه سازی به  مساحت  400  مترمربع

7-مبلغ كل برآورد ساختمان : پروژه گلپایگان مبلغ  بیست میلیارد ريال  و پروژه کوهپایه مبلغ  یازده میلیارد ریال بر اساس فهرست بها سال 1397 سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشورو اعمال ضرایب قانونی مربوطه می باشد.

8-محل تامین اعتبار : اعتبارات عمرانی ابلاغی  

9-رشته وگروه پيمانكار: رشته ابنيه پایه 5 و بالاتر

10-مدت اجراي كار: پروژه گلپایگان یکسال شمسی -پروژه کوهپایه یکسال  شمسی

11-مهلت زمان در یافت اسناد : 1397/2/23  تا  1397/2/26

12-محل تحویل  اسناد ارزیابی : کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد ارزیابی شرکتها واعلام برنده مناقصه و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس (www.setediran.ir ) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت مناقصه محقق سازند.شرکت کنندگان  علاوه بر اسکن و ثبت مدارک خود باید کلیه مدارک خود در پاکت پلمپ شده جهت ارزیابی  به آدرس خیابان چهارباغ بالا روبروی بیمارستان شریعتی دبیرخانه اداره کل ثبت اسنادو املاک استان اصفهان تحویل داده و شماره دریافت نمایند.

13-آخرین مهلت تحویل اسناد: تا ساعت 14  روزیکشنبه  مورخ 97/3/9

14-تاریخ جلسه ارزیابی:  روزدوشنبه مورخ 97/3/10 ساعت 9 صبح

پس از ارزیابی برای پیمانکاران تایید شده دعوتنامه ارسال میگردد.

15-آدرس اداره کل ثبت اسناد و املاک : خیابان چهارباغ بالا روبروی بیمارستان شریعتی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان

تلفن :  7-36611071                                                                                           



کد; 655
گروه: مناقصات

امتیاز بندی
آمار بازدید
بازدید صفحه: 589631