| English
 
اخبار اداره کل

اخبار جاری | آرشیو | جستجو

نظرات: 0 نظر نمایش: 995 مرتبه امتیاز 1   (Article Rating)
آگهی مناقصه - ایجاد آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی واحدهای ثبتی استان اصفهان

                                           آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره  103/96/5

مناقصه گزار: اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان

موضوع مناقصه شماره  103/96/5 : ایجاد آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی واحدهای ثبتی استان اصفهان

محل تامین اعتبار : سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

مهلت دریافت اسناد : از روز سه شنبه مورخ 96/09/21 لغایت روز دوشنبه  مورخ 96/09/27

محل دریافت اسناد کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس (www.setediran.ir ) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت مناقصه محقق سازند . 

آگهی مناقصه در سایت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به نشانی www.sabt-es.ir و همچنین در سایت ملی مناقصات به نشانی www.iets.mporg.ir نیز درج شده است.

تاریخ تحویل پاکت های مناقصه : روزشنبه  مورخ 96/10/09 تا ساعت 14

تاریخ بازگشایی پاکت ها : ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 96/10/10

گروه و رشته شغلی : شرکت هایی اجازه دریافت اسناد مناقصه را دارند که دارای رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک در زمینه  خدمات پشتیبانی با رتبه حداقل  4 باشند.

محل تحویل پاکت های مناقصه : پیشنهادقیمت به انضمام کلیه مدارک اعلام شده از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اعلام گردد و پاکت الف حاوی ضمانت نامه بانکی به نشانی اصفهان خيابان چهارباغ بالا-بعداز چهار راه نيکبخت-روبروي بيمارستان شريعتي- دبیرخانه  اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان تحویل و رسید دریافت شود.

  نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : مبلغضمانتنامه بانکی در وجه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان به مبلغ 672/500/000 ریال  (معادل ششصدوهفتادو دو میلیون و پانصدهزارریال) می باشد که می بایست برای مدت 90 روز معتبر بوده و پس از آن نیز بااعلام کارفرما قابل تمدید باشد. ضمناً به پیشنهاداتی که فاقد ضمانتنامه یا امضاء مخدوش و مشروط  و ضمانتنامه های  کمتر از میزان مقرر ، چک تضمین شده و چک شخصی و نظایر آن و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود ، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

(( سایر اطلاعات و جزئیات مربوط دراسناد مناقصه مندرج است .))

آدرس اداره کل ثبت اسناد واملاک  : اصفهان خيابان چهارباغ بالا-بعد از چهار راه نيکبخت-روبروي بيمارستان شريعتي-اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان     تلفن: 7-36611074               دورنگار: 36623116

 

                                                                        اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان


کد; 639
گروه: مناقصات

امتیاز بندی
آمار بازدید
بازدید صفحه: 707906