| English
 
اخبار اداره کل

اخبار جاری | آرشیو | جستجو

نظرات: 0 نظر نمایش: 1399 مرتبه امتیاز 8   (Article Rating)
پس از این فیش هزینه کارشناسی قانون تعیین تکلیف... در ادارات ثبت اصفهان به صورت مکانیزه ثبت می‌شود

پس از این فیش هزینه کارشناسی قانون تعیین تکلیف... در ادارات ثبت اصفهان بهصورت مکانیزه ثبت می‌شود

به گزارش روابط عمومی ثبت اصفهان؛ عاملین ذیحساب واحدهای ثبتی استان در کارگاه آموزشی یک روزه با نحوه دریافت و پرداخت هزینه‌های کارشناسی قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سندرسمی به صورت الکترونیکی آشنا شدند.

علی بهبهانی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ایجاد وحدت رویه در زمینه امور حسابداری در اداره کل عنوان کرد و گفت: در ایندوره آموزشی عاملین ذیحساب واحدهای ثبتی استان با چگونگی ثبت فیش‌ها در نرم افزارمالی با استفاده از دستگاه POS آشناشدند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان افزود: از آنجا که بدلیل حجم بالاي فيشهاي مربوط به كارشناسي قانون تعيين تكليف ساختمانها واراضي فاقد سند رسمي، ثبت این فیش‌ها به صورت دستی زمان زيادي را به خود اختصاص می‌داد، پس از بررسي فرآيند كارمقرر گرديد این عملیات به صورت مکانیزه صورت گیرد. ایشان تصریح کرد: در فرآیندجدید اطلاعات فیش از طریق سيستم Pc Pos به سيستم حسابداري كارشناسي در برنامه پارسيان ارسال و سپس در این سامانه ثبت می‌گردد.

وی به مزایای اجرای فرآیند جدید در ثبت فیش‌های کارشناسی اشاره کرد و گفت: عدم نياز به ثبت نمودن دستي فيش‌ها، كاهش اشتباهات حاصل از ثبت دستي افزایش دقت، حذف مكاتبات اداري زاید، عدم نیاز به ارسال ليستهاي دريافتي و پرداختي به ذيحسابي اداره کل، كاهش حجم كار و تسريع در انجام فرآیند،ايجاد هماهنگي و وحدت رويه بين واحدهاي ثبتي استان، استفاده بهينه ازامكانات، تجهيزات و نرم افزارهاي موجود، پاسخگويي به موقع به ارباب رجوع و درنهايت افزايش بهره وري، كارايي واثربخشي کارکنان از جمله مزایای عملیاتی نمودن این فرآیند در واحدهای ثبتی می‌باشد.

کد; 436
گروه: اطلاعیه ها

امتیاز بندی
آمار بازدید
بازدید صفحه: 707964