| English
 
اخبار اداره کل

اخبار جاری | آرشیو | جستجو

نظرات: 0 نظر نمایش: 979 مرتبه امتیاز 5   (Article Rating)
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره 11/93/ک

مناقصه گزار: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان

موضوع مناقصه: تهیه نقشه مبنایی کاداستربه روش مستقیم زمینی در مقیاس 500/1 شهر قمصر

محل تامین اعتبار : اعتبارات ابلاغی جاری

مهلت دریافت اسناد : از روز شنبه مورخ  23/12/93   لغایت روز پنج شنبه  مورخ  28/12/93

محل دریافت اسناد :  نماینده شرکت بادر دست داشتن معرفی نامه کتبی و آخرين تغييرات شركت ((چاپ در روزنامه رسمي جمهوري اسلامي)) و همچنین تائیدیه صلاحیت شرکت جهت دريافت اسناد مناقصه به واحد امورقراردادهای اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان مراجعه نمایند.

آگهی مناقصه در سایت اداره کل ثبت اسناد واملاک استان به نشانی www.sabt-es.ir و همچنین در سایت ملی مناقصات به نشانی www.iets.mporg.ir نیز درج شده است.

تاریخ تحویل پاکت های مناقصه : روز دو شنبه مورخ  17/1/94   تا پایان وقت اداری .

تاریخ بازگشایی پاکت ها : ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 18/1/94

گروه و رشته شغلی : شرکت های مشاور دارای تائیدیه صلاحیت پایه یک یا دو نقشه برداری زمینی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

محل تحویل پاکت های مناقصه : دبیرخانه اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان طبقه اول. (پاکات را تحویل داده و رسید دریافت نمایند.)

  نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ ضمانتنامه بانکی 110/363/12  ریال در وجه اداره کلثبت اسناد واملاک استان اصفهان صادرگردد . ضمناً به پیشنهاداتی که فاقد ضمانتنامه یا امضاء مخدوش و مشروط  و ضمانتنامه های  کمتر از میزان مقرر ، چک تضمین شده و چک شخصی و نظایر آن وپیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود ،مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

(( سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است .))

آدرس اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان : بلوار دانشگاه – خیابان توحید میانی – بعد از چهار راه پلیس

                       تلفن : 7 – 36289124 -36289109                          فاکس : 36289105

 

  روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان

کد; 312
گروه:

امتیاز بندی
آمار بازدید
بازدید صفحه: 751317