| English
 
اخبار اداره کل

اخبار جاری | آرشیو | جستجو

نظرات: 0 نظر نمایش: 948 مرتبه امتیاز 5   (Article Rating)
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره 10/93/خ

مناقصه گزار: اداره کل ثبت اسناد و املاکاستان اصفهان

موضوع مناقصه: ایجاد آرشیو الکترونیک یپرونده های ثبتی مناطق ثبت اسناد و املاک شهر اصفهان

محل تامین اعتبار : عمرانی ملی

مهلت دریافت اسناد : از روز شنبه مورخ  25/11/93   لغایت روز شنبه  مورخ  2/12/93

محل دریافت اسناد :  نماینده شرکت بادر دست داشتن معرفی نامه کتبی و آخرين تغييرات شركت ((چاپ در روزنامه رسمي جمهوري اسلامي )) جهت دريافت اسناد مناقصه به واحد امور قراردادهای اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان مراجعه نمایند.

آگهی مناقصه در سایت اداره کل ثبت اسناد واملاک استان به نشانی www.sabt-es.ir و همچنین در سایت ملی مناقصات به نشانی www.iets.mporg.ir نیز درج شده است.

تاریخ تحویل پاکت های مناقصه : روز چهار شنبه  مورخ 93/12/13 تا پایان وقت اداری .

تاریخ بازگشایی پاکت ها : ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ   93/12/14

گروه و رشته شغلی : شرکت هایی اجازه دریافت اسناد مناقصه را دارند که دارای رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک در زمینه خدمات پشتیبانی با رتبه حداقل  4 باشند.

محل تحویل پاکت های مناقصه : دبیرخانه اداره کل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان طبقه اول.

نوع تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ ضمانتنامه بانکی در وجه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در اسناد مناقصه درج شده‌است. ضمناً به پیشنهاداتی که فاقد ضمانتنامه یا امضاء مخدوش و مشروط  و ضمانتنامه های  کمتر از میزان مقرر ، چک تضمین شده و چک شخصی و نظایر آن و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

(( سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است .))

آدرس اداره کل ثبت اسناد واملاک  : بلوار دانشگاه – خیابان توحید – بعد از چهار راه پلیس-  طبقه چهارم .

                       تلفن : 7 – 36289124 -36289109                          نمابر: 36289105

کد; 308
گروه:

امتیاز بندی
آمار بازدید
بازدید صفحه: 707913